Job 7 van 13


Report this listing

Solliciteren



Magazijnier met heftruck attest


Functie

Als magazijnier help je de klanten verder die hun bouwmaterialen zelf afhalen, zorg je mee voor de voorraadbeheersing en onderhoud je de orde en netheid op het terrein. Je staat mee in voor stocktellingen en je draagt je verantwoordelijkheid over bepaalde productgroepen. Je volgt bestellingen op en zorgt ervoor dat de stock altijd optimaal is .
  • Gebruik je een scanner om codes in te lezen.
  • Organiseer je het plaatsen van de goederen.
  • Verstrek je productinformatie.
  • Breng je etiketten aan en klasseer je de goederen.


Bedrijfsinformatie
Onze ambitie is duidelijk: wij willen de beste bouwmaterialenhandel van België zijn. En met onze vier beloftes maken we dat waar: flexibele logistiek, vakkundig advies, betrokken medewerkers én uitgebreide voorraad. Dit kunnen we alleen realiseren met de juiste mensen, die net zo klantgericht zijn als wij. Zo bellen we bijvoorbeeld elke dag een deel van onze klanten om te vragen of ze tevreden zijn met ons en wat er beter kan. Jij belt je vrienden toch ook regelmatig?

Jouw profiel

Je bent klantvriendelijk Je bent flexibel in uurregeling Werken op zaterdagvoormiddag is een evidentie (goed nieuws, je krijgt een recuperatiedag in de week!) Je bent stipt en correct Je kan met een heftruck rijden en hebt bij voorkeur een geldig attest Je hebt kennis van bouwmaterialen
  • Het beheer van product-, goederen- of grondstofvoorraden organiseren of controleren (codering, rotatie, ...)
  • De ontvangst van bestellingen controleren
    De behandelingsvolgorde bepalen
  • De logistieke activiteiten bij ontvangst, verzending en levering coördineren en controleren
  • Bevoorradingsbehoeften bepalen en bestellingen uitvoeren
  • De internationale logistieke activiteiten opvolgen
  • Betalingen, klachten en terugzendingen opvolgen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De bevoorrading organiseren en beheren (controle en opvolging van het verbruik, bestellingen, ...)
  • Interne of externe klanten informeren over de behandeling en opvolging van orders
  • Het onderhoud van een opslagzone en het materieel controleren
  • De verdeling van de opslagplaatsen op de site organiseren en het beheer opvolgen
  • De activiteit van de heftruckchauffeurs, voorbereiders van orders, ..., plannen volgens de behandelingsvolgorde van de orders
  • Prestatiegegevens van het personeel verzamelen (verlof, onderbrekingen wegens ziekte, uuroverzichten, ...)
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Afwijkingen vaststellen

Aanbod

Jouw salaris wordt bepaald door jouw kennis, kunnen en ambitie. Daarnaast krijg je 20 vakantiedagen en 12 ADV dagen per jaar en ontvang je een medewerkerskorting op ons assortiment aan bouwmaterialen. Je wordt tewerkgesteld onder PC124 (bouwsector).

Solliciteren

ISABEL VASQUEZ
003214244140

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht